Veelgestelde vragen (FAQ)

Hieronder treft u een lijst met veelgestelde vragen, staat uw vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op via het speciale webformulier

Categorie: Aanmaken reisonderdelen

Categorie: Instellen configuratie

Categorie: Product algemeen






Kan ik zelf de onderdelen van de (huwelijks)reis samenstellen?

Voordat u als bruidspaar de toegang tot de speciale website in handen geeft van bijvoorbeeld de ceremoniemeester, heeft u alle gelegenheid om de reis en de onderdelen zelf samen te stellen. Dit kunt u in overleg doen met een reisbureau, maar uiteraard kunt u dit ook geheel zelf doen. Neem eens een kijkje bij onze voorbeelden, wie weet doet u hier ideeën op.

Terug naar FAQ overzicht

Kunnen we nog onderdelen toevoegen of wijzigen nadat de persoonlijk website openbaar is gemaakt of nadat de eerste cadeaus zijn uitgezocht?

De onderdelen kunnen altijd aangepast (of toegevoegd) worden, dus ook na publiceren van de persoonlijke website en ook na de eerste aanschaf van een gast. Let wel op dat je niet teveel wijzigt aan bijvoorbeeld de naam van het onderdeel, gasten kunnen dan in het verleden een onderdeel aangeschaft hebben die bij het maken van de cadeaubon ineens gewijzigd is (niet zo leuk voor de gast). Wat bijvoorbeeld wel handig is voor de ceremoniemeester, als een bepaald onderdeel snel uitverkocht is, maar op dit onderdeel eigenlijk geen limiet zit (bijvoorbeeld zakgeld, taxfree shoppen, etc...). Dan kan het aantal van dit onderdeel altijd verhoogd worden, zodat deze weer beschikbaar wordt voor andere gasten. Kortom ik adviseer, wijzig naam, foto en omschrijving zo min mogelijk, wijzig prijs NIET en aantal kan gerust verhoogd worden bij grote belangstelling. Toevoegen van onderdelen kan altijd, maar let op, deze worden dus gelijk zichtbaar voor gasten!

Terug naar FAQ overzicht

Hoe zit het met de toegang tot de persoonlijke website?

Als beheerder kunt u met het admin wachtwoord te allen tijde inloggen. Of de persoonlijke website nu publiek is of niet, voor of na de heuglijke dag, altijd. De beheerder van de pagina kan instellen wanneer de persoonlijke website sluit voor gasten. Bij "Configuratie website" kunt u de sluitingsdatum invullen. Let op, de website voor gasten sluit dan letterlijk op deze dag, de dag ervoor is de laatste dag dat de persoonlijke website toegankelijk is voor gasten.

Terug naar FAQ overzicht

Ik heb liever niet dat de persoonlijke website zichtbaar is op DeVakantieVan homepage, is dit mogelijk?

Ja hoor, dit is mogelijk. Neem even contact met me op en ik zal de link op DeVakantieVan.nl homepage verwijderen. Het verwijderen van de link kan ook bijvoorbeeld na de heuglijke dag plaatsvinden, zodat deze wel zichtbaar is voor de grote dag.

Terug naar FAQ overzicht

Hoe kunnen wij onze eigen foto op onze website zetten?

Als u het persoonlijke pakket heeft aangevraagd, dan zal ik als de betaling is binnengekomen, via de e-mail instructies geven voor de persoonlijke foto. Deze kan niet door u zelf geüpload worden, maar dient via de e-mail naar DeVakantieVan.nl gestuurd te worden.

Terug naar FAQ overzicht