DeVakantieVan.nl vraagt haar gebruikers wat hun oordeel is over de website. Hieronder
volgen de reacties van gebruikers die hebben aangegeven dat hun naam en mening
gepubliceerd mogen worden. Helemaal onderaan staat het gemiddelde oordeel van alle anonieme beoordelingen
(klanten die hebben aangegeven dat naam niet gepubliceerd mag worden)
Marco en Anke
September 2015
Gebruiksvriendelijkheid | 8 |
Ondersteuning / Service | 9 |
Prijs / Kwaliteit | 8 |
In zijn geheel / Algemeen | 8 |
Het was leuk om de cadeaubonnen te krijgen. Wat ik eraan miste was het bedrag dat mensen gaven. Nu moest ik elke keer op de site kijken wie hoeveel gegeven had van welk cadeau. Verder een erg goede service bij vragen en onduidelijkheden.
Michiel & Renate
September 2014
Gebruiksvriendelijkheid | 8 |
Ondersteuning / Service | 9 |
Prijs / Kwaliteit | 8 |
In zijn geheel / Algemeen | 8 |
Devakantievan.nl denkt mee bij het invullen van de site. Wij vonden het erg fijn dat geld nooit via de rekening van vakantievan loopt zoals bij veel andere sites!
De bevestiging/waardebon styling kan mooier,ook de naam van de gever moet daar door de gever getypt kunnen worden.
Het kaartje en de foto upload kan makkelijker
Reactie DeVakantieVan.nl
Bedankt voor de complimenten en nog meer dank voor de opbouwende kritiek! De aandachtspunten / verbeteringen zullen wij zeker gebruiken om ons product nog verder te verbeteren.
Hans en Pies
Juli 2014
Gebruiksvriendelijkheid | 9 |
Ondersteuning / Service | 8 |
Prijs / Kwaliteit | 10 |
In zijn geheel / Algemeen | 8 |
Nu konden gasten na onze trouwdag geen cadeau meer over maken via de site. Dit zou nog langer moeten kunnen denk ik.
Verder hebben we alleen maar leuke reacties gehoord van onze gasten. En vonden we het ook zelf heel leuk om de site te maken en er meer bezig te zijn.
Reactie DeVakantieVan.nl
Fijn om te horen dat jullie met plezier DeVakantieVan.nl hebben gebruikt en dat het leuke reacties heeft opgeleverd! Hoe lang de website toegankelijk is voor gasten heb je zelf in de hand. De sluitingsdatum (in te stellen via de configuratie website) kan gerust NA de huwelijksdatum gezet worden. Wij adviseren echter wel om deze voor de huwelijksdatum te zetten, om zodoende alle overboekingen/cadeaus binnen te hebben voor de heuglijke dag.
Bernado & Saskia
Mei 2013
Gebruiksvriendelijkheid | 7 |
Ondersteuning / Service | 9 |
Prijs / Kwaliteit | 8 |
In zijn geheel / Algemeen | 8 |
Wij kijken terug op een geweldige huwelijksreis mede mogelijk gemaakt door al onze gasten. Alleen maar leuke en enthousiaste reacties gehad op onze website! Klein puntje vanuit de ceremoniemeester, is misschien het mogelijk zelf een tekst te maken voor de mail met betaalinstructies nadat het cadeau is aangevraagd? Of wellicht deze tekst iets aan te passen? Zij heeft nl verschillende betalingen binnen gekregen met de omschrijving `huwelijkscadeau` waardoor het soms behoorlijk puzzelen was welk cadeau bij welke betaling hoorde. Tot slot, hartelijk dank voor de persoonlijke benadering en de vlotte reacties die wij kregen bij vragen!
Reactie DeVakantieVan.nl
DeVakantieVan.nl herkent het probleem dat bij betalingen niet altijd te achterhalen is van wie deze komt. Daarom geeft DeVakantieVan.nl tegenwoordig alle cadeaus een uniek nummer mee. De gulle gever krijgt de instructies om dit nummer bij het overmaken van het geld te vermelden, zo is het veel makkelijker om betalingen te identificeren.
Kim en Michiel
Januari 2013
Gebruiksvriendelijkheid | 8 |
Ondersteuning / Service | 8 |
Prijs / Kwaliteit | 7 |
In zijn geheel / Algemeen | 9 |
Alleen maar superleuke reacties gekregen op de website. De ceremonie meesters waren erg te spreken over de gebruiksvriendelijkheid van de site. Alle gasten hebben iets leuke uitgezocht voor ons en namen de Kadobon mee naar het feest. Dank voor de snelle en individuele aanpassing van de website! Hartelijke groeten uit Kenia!
Roelof
Mei 2012
Gebruiksvriendelijkheid | 7 |
Ondersteuning / Service | 9 |
Prijs / Kwaliteit | 10 |
In zijn geheel / Algemeen | 8 |
Meest bijgebleven: de positieve reacties van de bruiloftsgasten voor een dergelijke originele invulling van het huwelijkskado. De lijst met kado's was dan ook (snel) uitverkocht!
Het maakt het makkelijk om achteraf de gevers te bedanken, want je weet precies wat je van wie hebt gekregen. Wellicht tip ter uitbreiding is om in de tekst op de site toe te voegen dat bedankjes achteraf aan de gever van het kado een leuk idee is en eenvoudig uit te voeren.
Om ook een kritiek-puntje niet onbenoemd te laten: ik kan me van het afscheid van mijn stiefvader herinneren dat het de nodige moeite heeft gekost om mijn oudste zus de materie onder de knie te laten krijgen. Wellicht is een te downloaden uitgebreide handleiding inclusief voorbeelden, tip&tricks en faq's een zinvolle toevoeging. Ik heb meerdere malen ook zelf flink moeten nadenken over hoe het kon dat ik in bepaalde situaties terecht kwam...
Sukses verder met de site, hoe dan ook geslaagd concept!
PS: Onze cadeaulijst mag als voorbeeld gebruikt worden, maar zou je de persoonlijke namen willen vervangen door het bruidspaar, ik heb het admin wachtwoord niet meer. En kleine nabrander, wel destijds doorgegeven en heel erg pietluttig: op de begin-pagina geheel onderaan staat een spatie teveel bij `inloggen`.
Reactie DeVakantieVan.nl
Tegenwoordig tipt DeVakantieVan.nl de gebruikers over het achteraf bedanken van de gevers d.m.v. bijvoorbeeld persoonlijke foto's van de onderdelen naar de gevers te sturen. DeVakantieVan.nl heeft inmiddels een handleiding geschreven, die voor nieuwe klanten te zien is in hun eigen website. Als laatste, jullie persoonlijke namen zijn vervangen door "het bruidspaar" en de spatie bij inloggen is verwijderd :-)
3 anonieme klantbeoordeling(en)
Gebruiksvriendelijkheid | 8 |
Ondersteuning / Service | 8.7 |
Prijs / Kwaliteit | 7.3 |
In zijn geheel / Algemeen | 7.7 |